top of page

שעורים ללמידה עצמית (הפורמט המשולב) – תובנות ראשונות 7 מרצים למען מרצים - למידת עמיתים

מפגש זה הוקדש ללמידת עמיתים עבורנו ובתוכנו ברופין. כ-'קהילה לומדת' נקדיש את המרחב להפריה הדדית, לשיתוף ביוזמות וברעיונות ליישום הלמידה בפורמט המשול(Learning Blended) דגש יינתן לתובנות של חברי הסגל בתהליך בניית יחידות הלימוד ללמידה עצמית, ללא מפגש בקמפוס ולשימוש אפקטיבי ב'דוחות הביצוע' שיכולים לסייע למרצים בתהליך זה.

המרצים/ות ששתפו מנסיונם/ן במפגש:

1. ד"ר עדי לוריא - מבוא לקבלת החלטות – מנהל עסקים.


2. ד"ר אביטל קאי צדוק - שיטות מחקר כמותיות – עבודה סוציאלית.


3. ד"ר כרמל בלנק - כתיבה מדעית - מדעי ההתנהגות.


4. ד"ר יעל לביא - שיטות התערבות בעבודה סוציאלית – עבודה סוציאלית.




5. ד"ר הילה הינדי -לינג - אבטחת איכות סטטיסטית - הנדסת תעו"נ


6. ד"ר רן אתגר - סימולציה ויישומיה - הנדסת תעו"נ.


7. ד"ר בני סלומון - מבוא לתקשורת ותורת האינפורמציה - הנדסת חשמל ומחשבים.


לסיום, נטע סופר – ראש תחום הוראה מקוונת, דברה על: 1.דוחות 'ביצוע' ב- Moodle – איזה דוחות קיימים, כיצד להשתמש בהם ו מה אפשר 'להרוויח' מהמעקב אחר ביצוע המשימות ע"י הסטודנטים . לחצו כאן לצפייה במצגת:


2.שימוש ב'באנרים' מוכנים – להושיט את היד ולקחת. צפו בהקלטת המפגש:



bottom of page