במפגש זה נחשפנו לפרקטיקות פשוטות ומועילות להפיכת המוח השורד למוח לומד תוך
הפחתת עומס קוגניטיבי והפעלת גישות של חמלה ללא פגיעה באיכות הלמידה.
ניתן מענה לשאלות כמו :
▪ הפחתת עומס המשימות או ריבוי משימות לשמירה על רצף למידה ?
▪ איך עוזרים ללומדים להתמקד בתהליך הלמידה בתקופה של איבוד קשב וריכוז ?
▪ איך הופכים את ההוראה בתקופה מורכב ת לכ זאת שמפחיתה חרדות ולחצים אצל לומדים ?
▪ מה כדאי לעשות כדי לגרום לסטודנטים להיות מעורבים, פעילים גם בתקופה של סטרס וטראומה
לאומית ?
במסגרת המפגש הכרנו את המונח Trauma informed Teaching וכיצד הוא צריך להשפיע על ההוראה שלנו
בזמן הקרוב, הבנו מדוע סטרס לאורך זמן משפיע על הריכוז של הסטודנטים ועל היכולת שלהם לאזן
מחשבות שליליות ומדוע דווקא למידה היא דרך ליצירת משמעות וערך אצל הלומדים, שיאפשרו להם
להחזיר לעצמם את החוסן והשליטה שהתערערו אצל כולנו.
צפו המצגת המלווה למפגש:
צפו בהקלטת המפגש: