במפגש זה,(התקיים בשני מועדים), הכרנו כלים שיוכלו לסייע לסגל האקדמי בהתנהלות בכיתה מגוונת בזמן משבר.
במפגש למדנו מה חשוב לומר בשיעור הראשון ולאורך הסמסטר, מהן ההמלצות והכלים לניהול שיח בכיתה,
להשמעת קול והבעת דעה/עמדה לצד הצבת גבולות השיח והנכחתם בדיונים השוני ם, בעבודה בצוותים
בפעילות בטח, בחדרי זום ועוד .
סדנה זו בעלת ערך במציאות המורכבת ובמתיחות המוגברת שאנו חווים .
מרכז אקורד בעל ניסיון רב והציע מגוון כלים מסייעים להתמודדות עם האתגרים למנוע/לצמצם משמעותית
הגברה של המתח בין הקבוצות השונות א ו היווצרות קונפליקטים גלויים או סמויים בכיתות ובמרחבים
המשותפים בקמפוס.
צפו במצגת המלווה למפגש:
צפו בחומרים חשובים נוספים:
(***מדריך זה ארוך יותר אפשר לגשת לעמוד' 14 - המלצות "עשה ואל תעשה" בהוראה בכיתה מגוונת, בנוסף יש פרק המתייחס לעבודות משותפות בקבוצות הטרוגניות שיכול להיות רלוונטי לחלק מהקורסים, מתחיל בעמ' 30).
קראו את ממצאי הסקר: "ממצאים מסקר עכשווי בקרב סטודנטים וסטודנטיות ערבים ויהודים"