איך לגרום לסטודנטים שלכם להקשיב באמת במפגש F2F ,מרחוק ב-Zoom' או אפילו בסרטון וידאו? כיצד ליצור סקרנות ולא להסתפק בהעברת מידע מפורט ומנומק, כיצד להפוך נושא מורכב לתקשורתי, קצר'ממוקד וזכיר? האם ניתן לגרום לנתונים ודאטה לרתק את קהל השומעים או להציג פרויקט באופן שרותם אותם לפעולה? בהרצאה מלווה בדוגמאות מעולמות תוכן שונים, ניתנו הדגשים להפיכת תוכן הלימוד והמסרים החשובים, החדשים, הרלוונטיים שלכם, לחדים ומעניינים יותר.
צפו בסרטון:"מטרה תקשורתית"- סטוריטלינג:
צפו בסרטון: "סיפור ב90 שניות - העברת מסרים יעילה":