הסדנה כללה 3 חלקים:
חלק א - צפייה אקטיבית בסרטוני וידאו (שלי או מהרשת)
שילוב מבדקי ידע מגוונים בתוך סרטוני וידאו (פעילות H5P )שמטרתם לעודד צפייה ומעורבות אקטיבית של הסטודנטים: שאלות סגורות, פתוחות, תובנות, משוב מיידי, דוחות בקרה ועוד.
סטו' יוכלו להריץ במהירות גבוהה יותר את הסרטון.
חלופה יעילה לכלי אד -פאזל.
חלק ב - משימות ללא צורך בבדיקה
▪ יצירת מטלה סגורה/פתוחה, עם פתרון/משוב מובנה אוטומטי (שאלון)
▪ שאלות ברמות חשיבה גבוהות,עם מעורבות כלל הסטודנטים כלמידה שיתופית (פורום "Q&A")
חלק ג'-חיזוק המוטיבציה להשלמת משימות ע"י הסטודנטים
▪ מטלות חובה ורשות בקורס(הגדרת השלמת למידה)
▪ ניווט פשוט ומעקב אחר ביצוע המשימות ע"י הסטודנטים (פעילות חדשה, 'מפת למידה' )
▪ יצירת רצף למידה מובנה מראש (הגדרת הגבלת גישה והתניות)
▪ מעקב אחר ביצועי הסטודנטים (בלוק מעקב השלמה, דוחות למעקב ושליחת מסרים לסטודנטים).
צפו בהקלטת המפגשים: