top of page

למידה מטעויות: איך עושים את זה נכון?, בהנחיית עידו צדוק, מתודיקה, 14.2.23

במפגש זה נלמד מדוע טעות היא הזדמנות ללמידה, מדוע חשוב שהסטודנטים ילמדו כיצד לטעות וכיצד נעודד אותם לטעות וללמוד מהטעות. דגש ניתן לתכנים הבאים:


  • מה קורה במוח שלנו כשאנו טועים?

  • מדוע טעות היא הזדמנות ללמידה?

  • מה עוזר לנו ומה מפריע לנו ללמוד מטעויות?

  • כיצד מנהלים את המחיר הרגשי של הטעות?

  • האם הטעות קורית בטעות? הכרות עם הטיות נפוצות וניתוח שורשי הטעות.

  • כיצד לטעות נכון? על חשיבותה של רפלקציה עצמית.

  • איך מפתחים תודעה של למידה והתפתחות?

  • איך מייצרים אקלים נכון ללמידה מטעויות?

  • הטעויות שכבר עשינו – איך נכון לשתף בטעויות ולמה כדאי ללמוד מטעויות של אחרים?

  • איך מעודדים לומדים ללמוד מטעויות? כולל טיפים וטריקים יישומיים.

  • ועכשיו כולנו יחד – סיעור מוחות משותף לרעיונות ללמידה מטעויות.

צפו בהקלטת הסדנה:




מקורות להרחבה ועיון נוסף:



bottom of page