השימוש והיישום של כלי בינה מלאכותית הפך לו ויראלי ויש לו משמעות רבה בהווה והשלכות אדירות על העתיד. במפגש זה הכרנו כלים שונים, המיועדים לשימושים שונים, ודנו בהשלכות השימוש בהם.
בחלק הראשון של המפגש, ד"ר בני בורנפלד מהפקולטה להנדסה נתן את הרקע הבסיסי הנדרש להבנת התחום, הסביר כיצד התאפשרה קפיצת המדרגה הנוכחית והדגים את השימוש ב GPT chat בעולם של כתיבת תוכנה ואלגוריתמיקה במדעי המחשב.
לחצו להורדת המצגת:
עדו צדוק, מתודיקה, הדגים באמצעות למעלה מ- 10 כלי AI את מגוון היישומים בעולם ההוראה- למידה, וימחיש את המהפכה שמתחוללת בתחום, היכולת של הכלים לענות לשאלות, לכתוב מערכי שיעור, סימולציות, עבודות סמינר , ליצור לומדות, ספרי ילדים, ליצור נוסחאות באקסל, ליצור ולערוך סרטוני וידאו, ליצור תמונות ועוד. בהמשך לכך, התקיים דיון/שיח פתוח על ההשלכות, הסיכונים וההזדמנויות בתהליך, ההשפעה שלו על ההוראה, על הלמידה של הסטודנטים ותוצרי הלמידה שלהם ועל שוק התעסוקה אליו אנחנו מכינים אותם כבוגרים. לחצו להורדת המצגת: |
בחלקו השני של המפגש, התקימה סדנה התנסותית בנחיית איילת קיי-עזר, בציור מבוסס AI בינה מלאכותית. בסדנה הכרנו את האתרים : DALLE2, Stable diffusion , המאפשרים ליצור איורים ותמונות ע"י הקלדת טקסט. הוצגו האפשרויות שמציעים האתרים וכיצד עובדים איתם. לחצו להורדת המצגת:
צפו בהקלטת המפגש: