במפגש זה הוצגו כמה מהגישות והכלים למסגור אתגרי משוב אפקטיבי. כיצד לעשות שימוש ברפלקציה על מעשה ולאחר מעשה(1983 Schon ) ובחשיבה הביקורתית במטרה לזהות את הפער בין הרצוי לקיים, ואת הדרכים האפשריות לצמצמו, כיצד לתת ״ביקורת״ על תוצרים מורכבים וקונקרטיים כחלק מלמידה התנסותית, (PBL )באופן שיקדם את הלמידה, כיצד להתמודד עם המצבים של מתן וקבלת ביקורת אשר הופכים לא פעם לזירת אתגר טעונה, מבלבלת וקשה לניסוח ועוד. כחלק מהסדנה, התנסו המשתתפים במתודה/ות מתחומי העיצוב והאומנות practices Best שפותחו בבצלאל, במטרה להתאימם לסביבות הלמידה ולסוגי האתגרים של המרצים ברופין.
לחצו להורדת הקובץ:
צפו בהקלטת הסדנה: