במהלך משבר הקורונה והסגר "נזרקנו לים" ונדרשתי להגדיר מהי האסטרטגיה הדיגיטלית שלי.
הפרמטרם שאני החלטתי לעבוד לפיהם הם: איכות - פשטות - גמישות - לטווח ארוך:
איכות - לתת תחושה של שיעור פרטי מקוון.
גמישות - לאפשר מקסימום גמישות בלו"ז.
פשטות - לייצר פשטות טכנולוגית ופשטות באמצעות יצירת אחידות בנראות, במסרים.
לבנות פתרון דיגיטלי לטווח ארוך - שישמש אותי לטווח ארוך ולא רק כפתרון נקודתי למשבר הקורונה, גם במחיר של השקעה מרובה.
סרטון ההקלטה מההרצאה של ד"ר יואל אסרף שניתנה במסגרת סדנת למידת עמיתים - 'הצלחות קטנות' באמצע הדרך, למידת עמיתים, שיתוף מרצים בתוכנו ועבורנו ברופין, 30.4.20:
לסיכום
לדעתי, למרות הכל, למידה דיגיטלית לא מחליפה את הקמפוס, יש ערך רב לחווית הלמידה בקמפוס ולמימד החברתי בו, ובקורונה אנחנו מפסידים את זה, אך נקלענו למצב זה ובסך הכל זה עובד יפה.