במסגרת הקורס שיווק מושגים ותיאוריות, הנדסת תעו"נ שנה ג', 90 סטודנטים (2 קב')
המטרה שהוגדרה בקורס תרגול של המושגים הנלמדים תוך התנסות מעשית במיומנות של חיפוש מידע.
הסטודנטים קבלו הכשרה מקצועית קצרה וממוקדת ב-2 תחומים:
1. חיפוש ואיתור מידע, בהנחיית ענבר יסעור
2. מיקוד מסרים ופרזנטציה בהנחיית שלומי סרגוסי.
מה היתה המשימה? המשימה היתה לאתר מוצר/שירות הנמצא בביקוש שלילי או בשפל ולנתח את הסיבות לכך בהתאם לנלמד בקורס.
הם התחלקו לצוותים של שלושה. התגייסו לחפש רעיונות מקוריים למוצרים/שירותים שהביקוש אליהם דעך, או שמראש לא היה בהם עניין
יתכן והעיסוק בכישלון, ולא בהצלחה, סקרנה את הסטודנטים. ניתנה להם ההזדמנות להפעיל כלים ביקורתיים ביחס לאסטרטגיות שגיבשו החברות.
כיצד נבדקה המשימה?
משימת חיפוש המידע חייבה את הסטודנטים לברור את מקורות המידע, להצליב ביניהם, לארגנם לידי טיעון ולנסח מהם תובנה. לסיום, הם התבקשו להציג את הדברים בפרזנטציה קצרה. הסטודנטים זכו לציון על ביצוע המשימה 20% מהציון הכולל.
תובנות משמעותיות להערכתי, הצמידות לסדנת חיפוש המידע שעברו, הוכיחה להם את חשיבות המיומנות וחיזקה את תחושת המסוגלות שלהם.
למצגת מסכמת של ד"ר שירלי בר-לב.
למצגת 'חיפוש מתקדם' מהסדנא של ענבר יסעור