top of page

בחנים עצמיים לרענון

אני נוהגת לשלב בקורסים שלי בחנים עצמיים לסטו' בהתבסס על הרציונל ששליפה מזיכרון, וחזרה על החומר במרווחי זמן משפרת זיכרון ולמידה.

בעזרת Playbuzz פלטפורמה נוחה לשימוש, ניתן ליצר בחנים אטרקטיביים תוך שילוב תמונות וסרטונים. את הבחנים אני שולחת לסטו' כמה ימים לאחר סיום ההרצאה כדי שהם יוכלו לחזור על החומר.

מגבלות: אין תיעוד של תוצאות הסטודנטים, המטרה היא בחינה עצמית בלבד.

ציון: ללא ציון. נאמר לסטודנטים שיש קשר בין הנושאים בבחנים לבין השאלות שתהיינה בבחינה הסופית.

שימוש: בקורס לחץ והתמודדות נשלחו 11 בחנים במהלך הסמסטר, במבוא לפסיכולוגיה נשלחו שניים (91 סטודנטים בקורס - לבוחן מס' 1 היו 155 כניסות לבוחן מס' 2 - 86 כניסות)

הסטודנטים ציינו לחיוב את הבחנים במהלך הקורס.

הסטודנטים שניר שדו ומור שורר (שנחשפו לכלי בקורס של סיגל) בחרו לשלב בפוסטר הסמינר שלהם (בהנחיית ד"ר לירית אלבס) קישור לחידון אינטראקטיבי, הקהל הוזמן להתחבר לשאלון דרך QR קוד ולבחון את ידיעותיו האישיות בתחום פערי הדורות

bottom of page