בקורס מבוא להתנהגות ארגונית, שיטות מחקר בסיום כל נושא אני מפעילה חידון לבחינת ידע/הבנה
בעזרת Kahoot אני יוצרת משחקון קצרצר המורכב משאלות הקשורות לנושא הנלמד, בתום החידון נערך דיון בכיתה, הכולל הסברים ודוגמאות נוספות.
הסטודנטים מתרגלים את הבנתם בדרך קצת שונה, אני כמרצה יכולה לקבל תמונת מצב של הידע הקיים ופערים בהבנה, ולבסוף הסטודנטים נפגשים עם שאלות שכמותן יכללו בבחינה.
טיפ לשימוש
כדאי שהחידון (Quiz) הוא קצר יחסית (מקסימום 10 שאלות) ושאינו עורך יותר מ 10 דק. מצאתי שאם החידון אורך זמן רב יותר מכך, הסטודנטים מאבדים קשב וההנאה מהכלי פוחתת.
הכלי מוגבל במספר התווים שבאמצעותם ניתן לנסח את השאלות והתשובות. על כן, הוא מצריך דיוק רב בניסוח השאלה והתשובות. מחייב גם את הסטודנטים לתשומת לב ולקשב.
בקורס מבוא להתנהגות עשיתי שימוש גם ב Jumble (תצרף). זוהי פונקציה נוספת של Kahoot בה הסטודנטים נדרשים להרכיב בעצמם את התשובה המלאה לשאלה (לסדר רצץ נכון של המסיחים).
מצאתי שכלי זה יעיל במיוחד כאשר רוצים לתרגל "כיצד מנסחים טיעון או תשובה לשאלה פתוחה".
אני ממליצה על הכלי בחום!!! ידידותי מאד למשתמש, פשוט ומהנה.