לשם יצירת חיבור אישי וכיתתי של הסטודנטים לנושא הנלמד, בקשתי מהסטודנטים למלא שאלון עמדות אישי לפני השיעור (התמודדות עם המוות- שאלון מוכר ומתוקף בתחום)
בשיעור לאחר מכן הצגתי את ניתוח התוצאות במבט כלל כיתתי, כל סטודנט קיבל באופן אישי גם את ניתוח תוצאות השאלון שלו/ה.
דרך פעולה:
השאלון נבנה ב Google Forms, ואת הלינק אליו הכנסתי לאתר הקורס ב-Moodle .
כשסטודנט סיים למלא את השאלון, תשובותיו הוזנו אוטומטית לטבלת אקסל - כך שיכולתי לראות דרך הגוגל דרייב את התוצאות שהתקבלו.
לטבלת אקסל הוספתי נוסחאות שיאפשרו לחשב את תוצאות המשיבים על פי מפתח השאלון
את התשובות הגלובליות שהתקבלו הצגתי באמצעות הדיאגרמות (על בסיס טבלת האקסל) ושילבתי אותן במצגת במהלך השיעור
את התוצאות של כל תלמיד בנפרד נתתי באופן אישי במהלך השעור (על הדרך בדיקת נוכחות..., מי שלא היה בשיעור - נשאר לי גיליון התשובות שלו...
הסטודנטים היו סקרנים לגבי עצמם. וגילו עניין בתוצאות הכיתתיות שהתקבלו.