במסגרת הקורס "מחקרי שוק" התקיים שיעור בכיתת התצפיות ואפשר ליצור הדמיה לעולם האמיתי של קבוצות המיקוד. שינוי מיקום השיעור וההגעה לחדר שיש בו אלמנטים חדשניים עורר התרגשות ועניין בקרב הסטודנטים - השעור היה מוצלח מאוד.
האתגר הגדול ביותר מבחינתי היה יצירת מעורבות פעילה של 2/3 הכיתה שהיו תצפיתנים בתהליך. לשם כך, חלקתי קבוצה זו לצוותים,
כל צוות ייצג קבוצת מנהלי שיווק של גוף מסחרי אחר. באחריותם היה לעקוב אחר המתרחש, לדרוש ממני כמנחה העמקה נוספת במידע (בהפניית שאלות באמצעות האינטרקום) ולהפיק תובנות מהנאמר (קישור לדף ההנחיות - משימה לצופים)
מערכות התאורה וההגברה עבדו מצוין. מבנה ה"סלון" עם הכורסאות ושולחן הזכוכית הנמוך תרם גם הוא. טוב שיש מתקן כזה ברופין.
חשוב להמשיך לתחזק אותו ברמה הנוכחית. רצוי שבכיתה זו יהיה באופן קבוע לוח מחיק ואמצעי כתיבה .
זכיתי ללווי אישי ותשומת לב לפרטים בהפעלת שיעור זה. המון תודה על העזרה והתמיכה.