top of page

למידה פעילה לאורך קורס אנתרופולוגיה - בשילוב כלים טכנו'

הקורס אנתרופולוגיה של ההולדה מורכב משעורים על אירועים שונים במעגל החיים שקשורים בהולדה.

לפני השיעור על המחזור החודשי, ביקשתי מהסטודנטים לצפות בבית בהרצאה מקוונת של ד"ר סיגל ברק ברנדס - המנתחת פרסומות לתכשירים היגייניים למחזור:

בשיעור עצמו התבקשו הסטודנטים:

  1. לחפש פרסומת שמדגימה את דבריה של ברק ברנדס ולשתף ב-Padlet של השעור.

  2. לכתוב פיסקה המסבירה כיצד ברנדס תנתח את הדוגמא שהם שמו ב-Padlet.

  3. לנתח דוגמא נוספת שהוצגה ע"י חבריהם ב-Padlet.

לצפיה ב-Padlet המלא לחצו כאן

בשיעור ביום האישה הבינלאומי השתמשתי ב- PollEverywhere

באמצעות מס' שאלות נוצרה מעורבות פעילה של הסטודנטים ואף תהליך של חשיבה מחודשת:

  1. שאלתי האם הסטודנטים פמיניסטיים או לא. קצת פחות מחצי הכיתה השיבו - כן.

  2. השאלה הבאה הייתה פתוחה: המילים העולות כאשר הסטו' שומעים את המילה פמיניזם. ניתחנו את מנעד הסטיגמות העולות לגבי מילה זו.

  3. בסוף הדיון שאלתי שוב האם הם פמיניסטיים - התוצאה השתנתה. חלק מהסטודנטים שינו את דעתם. התברר כי מרבית הכיתה היא פמיניסטית.

bottom of page